اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

508

حالم ناخوش است . تمام سیگارهای دنیا را هم که بکشم افاقه نمی کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
آیلین جمعه 1 اردیبهشت 1396 ساعت 01:17

قلبت که زخم برداشته باشه
دردهات از چشمات میریزه بیرون ...

بیرون می ریزه

آیلین چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 ساعت 20:04

من تازه با وبت آشنا شدم
کجا رفتی پس !!!!

همینجا بین بستر بیماری و کار دست و پا می زنم

آیلین پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 04:41

ایشالله زود میشی
آدم وقتی مینویسه آرومتر میشه
منم وب داشتم قبلا
یه مدته بیخیالش شدم
شما که الان داری بنویس{حتی یه جمله} تا خالی شی


چرا دیگه نمی نویسی؟!

آیلین جمعه 8 اردیبهشت 1396 ساعت 02:56

زده شدم
دو سال داشتمش
یجورایی وابسته شده بودم
ترجیح دادم یه مدت نباشه
ولی شما اگه وابسته نیستی" بنویسی ارومت میکنه.
یجورایی تخلیه روحی روانیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد