اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

485

خوابیدن خوب است. اما من هنوز نفهمیده ام که آیا باهم خوابیدن هم خوب است یا نه؟!

گویا

گویا

گویا

دیگران بیشتر ازمن می فهمند!

484

نیمه شب بود. هوا سرد بود. خانه با نور کمی روشن شده بود. مرد لیوان چایش را روی میز گذاشت.

"عاشق صدای مرغای دریایی ام. شبا هم روی دریا پرواز می کنن و صدا میدن" جوابی شنیده نشد. 

" من میخوام شیرجه بزنم تو دریا ... این مرغای دریایی دیوونم کردن" 

رب دشامبرش را در آورد و با یک شورت از ایوان بیرون رفت. همه همسایه ها خواب بودند و هیچ کس قیافه خوشحال و راضیش را که از جلو پنجره ها یک به یک پایین می رفت ندید. خیابان هم خلوت بود. نیمه شب بود . هوا سرد بود.

483

این آقایان را چه شود؟!
چرا فکر می کنن به محض اینکه با خانمی آشنا شدن باید دم به دقیقه از طریق شبکه های اجتماعی پیغام بدن- حالا چه جوک، چه متن فلسفی و آهنگ و...و... چه احوالپرسی- و خانم موظفه تمام پیغامها رو جواب بده. وقتی جواب نده یا به مراتب -با تکرار پیفامها- کمتر بشه  اعتراض شروع میشه. وقتی سلسله مراتب دوستی و آشنایی رو توضیح میده و جاش رو براش مشخص می کنه، میشه مشکل دار. قبلا که این شبکه ها وجود نداشت هرکسی جای خودش رو می دونست. حالا فقط چون شبکه ها مفت شده اینطوری شدن یا مدلشون کلا عوض شده یا شبکه های مفتی مدل اینا رو عوض کرده؟

482

آب پرتقال طبیعی سر صب با روانت بازی می کند!

481

من به تاریکی خوردم و

تاریکی مرا خورد.

480

زلزله ای تو
هربار که می آیی
هشت ریشتر می تکانی ام
و من می مانم  -زنده-
زیر آوار خودم

479

در هم آغوشی من با سکوت
زمان نفسش بند می آید
زمان بند می آید
هرثانیه اش
سال

478

بغض می گیردت و تو آن را رها می کنی.

477

تو الکل بالا میاوری و الکل تو را.

476

نپرس

هیچ از من نپرس

فقط بگذار بخوابم

خیلی ... خیلی .. خیلی ...

خسته ام

475

جمجمه های پوک
تن های مفلوک

صداهای ناکوک

روزهای مشکوک ...

474

چقدر اینها زِر می زنند ... زِر زیادی ... زِر مفت

لااقل زِرهای غیر تهوع آور بزنند

از آن زرها که کمتر به "کردن و دادن" مربوط است

یا از آنها که کمتر به "من چقدر خوبم و می فهمم ولی تو..."

زر دانم پر شده ... نه  .. نه ... لبریز شده. خون زر زننده بعدی گردن خودش. از ما گفتن بود.