اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

آنگونه

آنگونه که آخرین بار مرا بوسیدی

آنگونه که روی صندلی روبروی من خوابیدی

آنگونه که توی گوشم خداحافظی کردی

آنگونه که در امواج خروشان چشمانم ناپدید گشتی

آنگونه حالم بد است ...

دهخدا بی ادب

لغت نامه دهخدا فیلتره ! مبادا کلمه های زشت و منافی اخلاق و امنیتی که اون مردک -دهخدا- نوشته مورد بازدید قرار بگیره!


پی نوشت : دیگه هر دیکته ای نوشتم بدونید که بدون تقلب از دهخداست و بپذیرید !!!

مزاحمت یا عزاداری؟

نیم ساعت میان تو منطقه مسکونی با اون بلندگوهای غول پیکر مزاحمت صوتی/موجی برای همه همسایه ها ایجاد می کنن تا شاید یه ذره احساس کنن که اون غذایی که می خوان بریزن تو اون خندق بلا حلال شده !!!

پاهای یخزده

تمام جورابهای پشمین جهان را هم که بپوشم، باز هم امشب پاهای یخزده من گرم نخواهند شد.

تا بیست می شمرم، بعد می زنم!

در تمام مدتی که داشت جیغ می زد، چشام دور اتاق می چرخیدن. تا بالاخره روی لیوان آب ثابت شدن. روش کلی تمرکز کردم و هر لحظه بیشتر و بیشتر تصویر کوبیدن لیوان توی صورتش برام واضحتر می شد. "لیوانو می کوبم تو صورتش، داغون شه" صدای جیغ و فریادها بالاتر رفت و دیگه یواش یواش تحملم داشت تموم میشد. پیش خودم گفتم "تا بیست می شمرم اگه هنوز داشت جیغ میزد، لیوانو خورد می کنم تو صورتش" شروع کردم به شمردن " یــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک ... دووووووووووووو ... ســـــــــــــــــــــــــــــــه ..." سعی می کردم آروم بشمرم، آخه راستشو بخواین دلم رضا نبود که بزنم. هرچی این شمردنُ کشش دادم بازم به بیست رسید  و توجهم از اعداد دوباره جلب شد به جیغ و فریادهاش.

دیگه خون جلو چشامو گرفت و لیوانُ برداشتم و کوبیدم تو صورتش. نشکست. دوباره از لبه ش کوبیدم. اینبار هم لیوان شکست هم صورتش  پر خون شد. صداش قطع شد. هیچی نگفت و آروم در حالیکه بهم نگاه می کرد افتاد رو زمین. فکر نمی کردم صورت اینهمه خون داشته باشه!‌ حالم از دیدن اونهمه خون بد شد و کنارش افتادم. فقط صدای پرستارو می شنیدم که مدام فریاد می زد:

"دوباره خودشو زد ... دوباره خودشو زد ... لیوانو خورد کرده تو صورت خودش... دکترُ صدا کنید"


از توی مغزم صدای جارو برقی می آید و گرسنه ام و درین سرما تاپ پوشیدم

آش پشت پا

آش پشت پا رسول اکرم رو هم خوردیم !