اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

536

لب طاقچه عادت از یاد من یکی که رفته سهراب جان!
تو رو نمی دونم؟!

535

وقتی دروغ میگویی: 


خـــــوبـــــــم!

534

No problem with the mortality

It's its brutality that makes it unbearable!l

.

.

(life)

533

با سرعت وحشتناکی با صورت  دارم  می روم توی دیوار پاییز.

532


یادم نمی آید دقیق کجا بود؛ رحم مادرم یا یکی از جعبه های  یخچال سردخانه. فقط می دانم از آن خاطره هاست که هیچوقت از یاد آدم نمی رود: سیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاهی

531

امروز روز پسورد اشتباهی وارد کردنمه. هرجا باید پسورد وارد می کردم عوضی تایپ کردم! علاوه بر اون از اون روزاس که هی میرم به همه با انرژی صبح بخیر میگم و دوست ندارم یه گوشه قایم بشم.

530

بعد از 13 ساعت کار به پیجامه نخی زرد چهارخانه ام که بعد از یکبار شستن از آنچه که بود کوتاه تر شد، پناه می برم و از خستگی نمی توانم جز از گوشه تخت تکان بخورم. آنقدر خسته که حوصله باز کردن جعبه رسیده از دیجی کالا را ندارم. تا صبح از خستگی نمی توانم پلک بگذارم و آه ای دوشنبه لعنتی که از راه رسیده ای !!! خوابم می آید!

529

نیازمند یک حب ارگوتامین سی ! 

528

صبح است کافیا

قدحی پر قهوه کن

527

پاهایم به زمین وصل است و سرم به آسمان 

چیزی همچون نخی باریک سرم را روی تنم نگه داشته

بیم سر بر باد رفتنم هست


526

من مرض قند دارم

دیروز فهمیدم که من و تعدادکثیری از هم نسل های من یه مرضی داریم که چای رو فقط  با قند می تونیم بخوریم. نه شکلات، نه خرما و چیزمیز خشک، نه گز و نه ... من اسم این مرض رو مرض قند میذارم!

525

در محل کار جدید همه مدام از هم تشکر می کنند. مدام به هم احترام می گذارند. من بزودی قاطی می کنم و یاتاقان می زنم!!!