اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

446

واسه رانندگی تو این شهر از کوچه های یک طرفه بدم میاد. همیشه یه بیشعوری پیدا میشه که کوچه رو خلاف بیاد و اینقدر هم پررو باشه که حتی کنار هم نگیره و اعصاب منو بهم بریزه.

445

من بیگناه گناه کرده ام

من بیصدا صدا کرده ام

من بی اشک اشک ریخته ام

من بیجان زندگی کرده ام.

444

-حالت چطوره؟

-عمر من مرگیست نامش زندگانی.

-اوه اوه ! داغونیا.

-دست باد پاییزی، نشکفته پرپرم کرد.

-بیام پیشت حالت بهتر میشه.

-تو دروغاتم قشنگه.

-خدافظ.

-از برت دامن کشان ...

443

اینجا رو زمین ابرهاواسه ما آسمونن. وقتی تو هواپیما نشستیم می فهمیم که نمیشه رو هیچی حساب کرد. رویای آسمونمون یه توهمه.

442

نفسم تنگ است. باید بیشتر در خودم فرو بروم... حالم ازینکه خسته ام بهم می خورد. ...این بغض کوفتی

441

واسه کسی که هر لحظه دنبال بهانه میگرده تا از دستت عصبانی بشه خودتو تو زحمت ننداز که چیزیو توضیح بدی به امید اینکه درکت کنه.

440

وقتی قیافت شبیه گوشت کوبیدس، تره اضافی نخور.

439

این کارخونه های تولید لباس زیر با خودشون چی فک کردن دفتر چهل برگ می زنن اون کنار تو شرت؟ مثلا آدما بیکار شدن اونو بکشن بیرون مطالعه کنن؟!!! یا واقعا هدف همون آزار رسوندن بدنه؟

438

این چیزا مثه کف شاشه.نمیشه روش حساب کرد.

437


فرشته ها دارند میمیرند و تمام می شوند. فقط آدمها مانده اند و شیاطین که به هم منتقل می شوند.

436

لـــــــــــعـــــــــــــنـــــــــــــــــت به بی خــــــــــوابـــــــــــــــــــی

435

سخت است منتظر خبر بشینی که آیا دوستت خودکشی کرده یا نه. زنده س یا نه؟!

434

با دوست ساکن خارج بعد مدتها گپ و گفتی می زنم. از روزمره هایمان می گوییم. از سردرد، از صبحانه، از آدمها. می گوید بخاطر صبحانه خوب یک هتل داوری یک جشنواره را قبول کرده و می خندیم. برای سردردهای مداومم چای زنجفیل توصیه می کند و با دقت طرز تهیه اش را توضیح می دهد. چای را چند لحظه پیش سرکشیدم و از طعمش لذت بردم. سردرد به کنار.

433

تمام سیگارهای دنیا برای امشبم کم است.

432

هر روز صبح دگمه اعتمادم ریست می شود.

"هیچکس قابل اعتماد نیست"

431

فشار افتاده را چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

430

خفه شو و به کسی پیغام نده .... فقط خفه شو... پیلیز

429

بعنوام کسیکه دوسوم بدنش مایعه، به طراحی سیستم بدن انتقاد دارم:  آیا واقعا مثانه باید حجمش چس مثقال باشه؟ واقعا؟ آیا؟

428

-دیگه نخور

-ها ... سکسکه ... ها .... سکسکه ... ها ها  .... سکسکه ... هاها

427

اسب

426

نمی دونم قانونه یا مرام راننده تاکسی های بیسیم که وقتی مسافر خانوم رو دیروقت می رسونن، صبر می کنن تا وارد ساختمون بشه و بعد حرکت می کنن. هرچی که هست چه مرام، چه قانون دلگرم کننده س.

425

لعنت به خستگی که یه سیگار اینقدددد بگیرش!

424

تا صبح را با آلبوم جدید متالیکا سر می کنم.

423

مــَـرد: بگو لا اله الی الله.
جماعــــت: لا اله الی الله.

مــُــرده: دِ ... دست از سرم بردارید دیگه!

422

اگر شده تا صبح می مونم تا کارهام تموم بشه .... یه شب طولانی و بی پایان ... 

421

چقدر امشب فهمیدم که بی کسم و چقدر نمی توانم به کسی اعتماد کنم! 

420

کاش می شد به زندگی خندید