اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

456

زندگی مثل لیوان می ماند. نیم پر از گه و نیم خالی از گه. تو میتوانی به نیمه خالیش نگاه کنی و هنوز بوی گه را استشمام کنی.
اگر به نیمه خالی از گه زندگی خودم نگاه کنم می توانم براحتی ادعا کنم دردهایی هست که به دلیل بی کسی ندارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 14:56

از امروز به بعد اگه تونستی لیوانتو عوض کنی و نیمه خالی رو خودت پر کنی ....... زندگی را بردی

نصیحت پذیر نیستم. کهیر میزنم از شعار و نصیحت

محمود سه‌شنبه 5 بهمن 1395 ساعت 23:27

ﻣﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﯿﻤﻪ ﯼ ﭘﺮ ﻟﯿﻮﺍﻥ ﭼﮑﺎﺭ
ﺍﯾﻦ ﺑﺎﻗﯽ ﺳﻤﯽ ﺳﺖ ﮐﻪ ﭘﯿﺸﺘﺮ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ

ﺳﺎﻗﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﻦ ﻗﺼﻪ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ
ﺍﻧﺎﻥ ﮐﻪ ﺧﺮﺍﺏ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﻧﺪ ﻣﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ

فرهاد چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:36

اصلا قصدم نصیحت نیست باید تواناییش را داشته باشیم
قل و زنجیرو باز کنیم
از کجا آمدهام آمدنم بهر چه بود
به کجا میروم آخر ننمایی وطنم
آسمان آخرش آبی رنگه و لیوانها هم همیشه همونی که گفتی
من کجای این زندگی هستم
من فقط نظرم را گفتم و امیدوارم اساعه ادب مرا ببخشید

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد