اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

450

در خواب برف می بارید

"با من بمان"

چشمانم را گرفتم

لبخندی تلخ

سردردی کشنده

کور کننده.

امروز را سر کار بروم یا بمیرم؟

امروز باران می بارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
farhad پنج‌شنبه 16 دی 1395 ساعت 11:56

zire baran faghat ghadam bezan

زیر بارون زمستون نمیشه رفت

Bhz سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 22:58 http://ultra-thought.blogfa.com

سلام
شما از نویسنده وبلاگ life is a bitch خبری دارید؟ راجع به پست اخرش

نه ولی نگرانشم ... دسترسی دیگه ای هم جز وبلاگش ندارم. فقط چک می کنم و خبری نیس. شما هم خبری ندارید.نه ؟

Bhz چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 00:46

اینجا نمیشه نظر خصوصی گذاشت؟

الان دقت کردم گویا نمیشه. اما من باید تایید کنم تا توی وبلاگ به نمایش در بیاد.
جوابتونو در وبلاگ خودتون میذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد