اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

396

می گوید" مانتو تون مشکل داره. نمی تونید وارد بشید. ما اینجا چادر داریم. اگر میخواید وارد بشید بدم سرتون کنیدگ

می گویم" ممن چادری نیستم و چادر سرم نمی کنم. حجاب و پوشش من هیچ مشکلی نداره. دیروز هم با همین پوشش اومدم و کارهامو چند ساعت انجام دادم. رفتار شما توهین آمیزه."

گوشی تلفن را برمی دارد و با جایی تماس می گیرد. گوشی را به من می دهد. نمی فهمم چه شد، فقط می فهمم که در حال فریاد زدن بر تلفن هستم
" من خودم مدرس دانشگاه هستم و با همین پوشش در چند دانشگاه تدریس می کنم و هیچ مشکلی هیچوقت پیش نیومده. سن و سالمم طوری نیس که دنبال این مسایلی که شما می کید باشم. دیروز هم با همین پوشش اومدم..."

"شما درست می فرمایید... پوششتون هم مشکلی نداره. فقط اون هلال کنارش مشکل داره. حالا شما بفرماییید سریع کارتونو انجام بدید"

... از خودم می ترسم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد