اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

370


"متأسفانه این شهر  اثر مخرب روی طرز فکر ها گذاشته و حتی  معاشرت های ساده را ازمون دریغ کرده. تعبیر به چیز دیگری نشه اما فکر می کنم قرار ملاقات برای دیدار صرفن معاشرت و حفظ دوستی ایه و از حال و افکار هم باخبر شدن .  من مثل هر رفتار اجتماعی دیگه می بینمش و با دوستانی که دلم می خواهد باهاشون ارتباطم همچنان حفظ بمونه پیشنهاد می دم. ددلمم واست تنگ شده بود . اگر تو بقول خودت یک دیدار ساده در کافه رو مساوی با پذیرفتن آدمی در زندگی شخصی ت می دونی، من این طور نمی بینم. به هرحال من نمی خوام مزاحم حالت باشم تلخک جان  . خوب باشی.


ببخشید که پای منبر رفتم ."
اومدم جواب بدم که "حرف شما وقتی درسته که هربار جواب سلامتو دادم یه درخواست کاری نداشته باشی" اما ترسیدم باز یه نامه ای، متنی، داستانی برای تصحیح یا سوالی برام بفرسته بعد از جوابم. بسنده کردم به همون سین شدن پیام! من بد، شما خوب!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد