اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

365

در یک دانشگاهی با استادهای دوره لیسانس خودم همکار هستم. پدر یکی از این استادها که در دوره لیسانس برای من و دوستم خیلی زحمت کشیده بود چند روز پیش فوت کرد و ما برای ادای احترام به مجلس راهی شدیم. در مجلس زنانه تعداد بسیار زیادی پیرزن وجود داشت که ما هیچکدام را نمی شناختیم و تنها زن جوانی که وجود داشت را از روی شباهت بیش از حدش به برادرش - که استاد ما بود- شناختیم و موقع خروج به او تسلیت گفتیم. دم در مسجد گروهی دختر و پسر همسن و سال خودمان را دیدیم که متوجه شدم ورودی های قبل از ما - 77- در دوره لیسانس بودند و آنها هم برای ادای احترام ...
خوب که فکر کردم دیدم هیچکدام از دانشجوهای جدید این استاد بسیار محبوب و ماهر از دو تا دانشگاهی که در آنها درس می دهد در حدود یک ساعتی که ما در مجلس بودیم حضور نیافته بودند. دلم گرفت!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد