اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

306

روایت اتفاقات حقیقی
خواستگار 1- ساکن لندن در رفت و آمد به ایران
(معرفی فامیل)
_شما مدرک دکترا و فوق لیسانستو بیار تا من هم پاسپورت انگلیسیمو بیارم!

_ام ... فک کنم دیدگاهامون به زندگی فرق داره و ما بدرد هم نمی خوریم!

خواستگار 2
(معرفی دوست خانوادگی)
_من نمازمو اول وقت تو مسجد می خونم. خدا همه کارهامو راه میندازه. اعتقاداتم خیلی برام مهمه.
_خب شما که میدونید کی وقت نمازه، دقیقا همون ساعت با من قرار نمی ذاشتید که بنده نیم ساعت منتظر شما بمونم.
_ای شیطون!  (ران پای بنده را نیشگون می گیرد) 
_ما بدرد هم نمی خوریم! :ا


خواستگار 3 - ساکن تهران
(معرفی همکار)
_ببین من برای اینکه همدیگه رو بهتر بشناسیم یه فکر خیلی خوب کردم. هر ماه با هواپیما میام اونجا، مثلا تو یه سر بلیطمو میدی منم یه سر. بعد اونجا یه خونه می گیرم، پول پیششو من میدم، اجارشو هم تو بده. کلیدشم دست تو، خونه خودت باشه که من هروقت اومدم اونجا جا داشته باشم.
_ من خونه نیاز ندارم. بدرد هم نمی خوریم!  :ا

خواستگار 4
(معرفی دوست دوران دبیرستان)

_ببین روابط زناشویی و س ک س برای من خیلی مهمه. ممکنه در روز چند بار ازت بخوام که باهم رابطه داشته باشیم. حتی اگه سرکار بودی تلفن می زنم س. فون داشته باشیم. بهتر ازینه که بهت خیانت کنم. من به خیانت اعتقادی ندارم. در ضمن حقوقم حدود دو تومنه، خرجای زیادی نمی تونیم داشته باشیم. ولی هرچی پول واسه لانژری بخوای حاضرم خرج کنم.
_موفق باشید. ما بدرد هم نمی خوریم!   :ا


خواستگار 5
_ نه من تو رو واسه خودم، نه از سر هوس میخوام ... فقط به من فرصت بده زنمو طلاق بدم، تکلیف بچه مو مشخص کنم. میام میگیرمت.
_  :ا .....

یکی: تو چرا ازدواج نمی کنی دختر؟
من: من مـــــــــــشــــــــــــکل دارم. من زنه زندگی نیستم. تنبلم . شلخته م. آشپزی بلد نیستم. من روانی ام ... عصبیم ... شبا قیافم عینهو هیولا میشه ... لامصبا دست از سرم بردارین !!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
غ ـزل پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 18:12 http://life-time.blogsky.com/

تو روح هر چی خواستگار عوضیه

و همچنین اونا که با حرف داغ تنهایی رو زیاد میکنند

واقعا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد