اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

84

قهوه با طعم چای

عین قحطی زده ها در دفتر نشسته بودم و به این فکر بودم که بروم از یک جایی آب جوش بگیرم که خبر از غیب رسید و خانمی با فلاسک وارد دفتر شد. احوالپرسی کرد و فلاسک را روی میز، کنار سبد لیوانها و  سینی گذاشت. با خوشحالی ازش تشکر کردم و وقتی رفت پریدم یک لیوان برداشتم. پودر قهوه فوری ام را درش خالی کردم و زیر لب زمزمه کنان فلاسک را برداشتم، دکمه اش را فشار دادم، خمش کردم و ... از تویش چایی ربخت روی پودرهای قهوه !   جا خوردم ... چند لحظه ای مکث ... ولی از ناچاری ادامه دادم و حالا دارم قهوه با طعم و عطر چای دبش ایرانی می نوشم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد