اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

64

اینترنت چیز خوبیه.  ارتباطهای بیهوده من با جهان بیرون رو کم می کنه. مثلا جمعه ها که با الی میریم سینما  یا تاتر، دو سه روز قبلش میشینم پای اینترنت از توی سایتهاشون واسه تاتر ردیف جلو و واسه سینما ردیف عقب بلیط رزرو می کنم و روز موعود میریم سالن سینما یا تاتر و کد رزرو می گیم و وارد میشیم. شارژ گوشیمو اینترنتی می خرم. توی گروههای آواز و سینما و تاتر در تلگرام خبر می خونم و چیز می بینم. یک ماه و خورده ای هم میشه که خریدهای کفش و لباسمو از ترکیه آنلاین انجام میدم و بعد 20 روز می رسه دستم. این یکی دیگه ازون حرکات اعتیاد آوره که تا حالا کلی پول خرجش کردم. فک کنم یه عکس العمل عصبی به اینه که خیابون نرم چون امنیتی در کار نیست و کاملا ممکنه بیخود و بی جهت یه لباس شخصی یا یه پلیس ازت خوشش نیاد و دستگیرت کنه ... چمیدونم والا ! هرچی هس که فلن واسه وضعیت من چیز خوبیه ! آخرین باری که با قصد و نیت خرید رفتم خیابون و خرید ... اوووووووه ... پارسال اردی بهشت میلادنور بوده !!!  بدیش هم البته اینه که پولهام بدجوری داره تموم میشه و اصلن هواسم نیست یا شاید عین خیالم  نیست !

نظرات 2 + ارسال نظر
mehdi یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 13:00 http://spantman.blogsky.com

اینا یک مشت احمقن بابا دورشون تموم می شه خلا
یک چند سال دیگه زن و بچه خودشونم دستگیر می کنن اشتباهی

آره والا !!!

سمنو دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 13:59 http://3amanoo.blogsky.com

خرید اینترنتی خیییلی خوبه!!
تازه من الان چندباره که انجامش دادم و حسابی هم راضی ام :)

آره منهم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد