اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)
اسپرسو نیمه شب

اسپرسو نیمه شب

تلخ با طعم اسپرسو (کاغذ کاهی و خودکار مشکی سابق)

28

پرده برداری
در آستانه ورود یه نیمه دوم زندگی با خودم فکر می کنم که خیلی هم بد نیست که آدم عوض شود. آدمها وقتی  تحت شرایط سخت قرار می گیرند عوض می شوند. گاهی بزرگ می شویم، گاهی کوچک و با هر تغییر چیزهایی در وجودمان می میرند. اما بهرحال عوض می شویم. هزینه هنگفت و سنگینی را می پردازیم که به عقیده من ارزشش را دارد. سختی و عذاب می کشیم، گاه آرزوی مرگ می کنیم، اشک می ریزیم، فریاد می زنیم، فریادهایمان را می خوریم ... روزها، ماهها و گاه سالها ادامه می یابد تا بالاخره یک پرده کلفت از روی چشمها و مغزهایمان برداشته می شود. بعد دوباره می نشینیم و از اول همه چیز را بررسی می کنیم -از سیر تا پیاز- و آنجاست که مرحله بعدی شروع می شود. چیزهایی می بینیم که قبلا نمی دیدیم و چیزهایی را در مورد مسایل می فهمیم که قبلا نمی فهمیدیم. بعضی مواقع باز هم اذیت می شویم وقتی متوجه قضایایی در گذشته می شویم که آنموقع نمی فهمیدیم. طول می کشد که حساسیت به این مساله کم شود و این نیز خود مرحله ایست. به جایی می رسیم که کلی مرحله های مختلف درک و فهم را گذرانده ایم و فهمیده ایم که هنوز هم اشتباه می کنیم و هنوز چیزهایی برایمان دردآور است و هنوز جایی در آن ته ته های وجودمان چیزی قلقلکمان می دهد تا ثابت کند که هنوز هستیم ! فقط می ماند اینکه چطور ازین تغییرها استفاده کنیم؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 06:34 http://niloofar787.mihanblog.com/

سلام سلام خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
98651

درود
خیلی خوش اومدی دوباره به وبلاگم

تراویس جمعه 12 تیر 1394 ساعت 01:30 http://travisbickle.blogsky.com

حالا از کجا معلوم نیمه دوم زندگیت باشه.اومدیم و فردا زرتی مردی.

من نگفتم که قراره کل نیمه دوم رو زندگی کنم. از لحاظ آماری و سنی گفتم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد